Astazi…

Esti cea mai frumoasa din lume, esti pentru mine singurul lucru care conteaza, iar atunci cand ma gandesc la tine o explozie de culori imi inunda venele, si ma trezesc intr-o infinitate vida pe care o colorez dupa bunul plac, numai si numai pentru tine! Esti tot ce imi doresc si as putea vreodata sa imi doresc, esti minunata pe dinauntru si pe dinafara, ai o privire de neimaginat ce face ca soarele sa fie o mica steluta, iar cand ma iei in brate, o revelatie nucleara imi resurecteaza fiecare centimetru al sufletului meu.

Un zambet pur si sincer, ma face parca sa plang de fericire, iar singurele lucruri la care ma pot gandi sunt ca tu, si doar tu ai reusit sa faci asta. O picatura de ploaie iti pica pe obraz, si in acel moment stiu ca nu sunt simple sentimente, e acel lucru de neinteles pe care unii il numesc destin, si oricat as putea sa iubesc, pe tine stiu ca te voi iubi mult mai mult. Un paradox, un blocaj, o utopie contrazisa de cat de draga imi esti si totusi cineva mai presus decat noi, a permis sa se intample asta.

Niciodata nu voi mai putea respira, gandi sau trai linistit, fiindca mi-ai adus in viata lucrul care ma impinge inainte, care imi da forta pentru orice si ma ghideaza de astazi, pana cand voi trece in simbol. Tot ce pot face e sa  imi tatuez un zambet in suflet, si sa iti multumesc ca existi! Te iubesc!

This entry was posted in Monolog and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

