Mai sunt 5 minute…

Mai sunt 5 minute

Mai sunt 5 minute. Vom face cunostinta din nou ca doi necunoscuti? Vei sari in bratele mele cand ma vei vedea? Imi vei zice ca am ramas la fel sau ca m-am schimbat? Vei zambi?

Mai sunt 5 minute. Ma voi speria sau ma voi bucura ca iti vad din nou chipul? Voi sti ce sa spun, sau, ma voi bloca si voi incepe sa plang? Te voi vedea aceiasi, sau vei fi mai mult? Voi simti ceva?

Mai sunt 5 minute, si ne vom revedea dupa mult prea mult timp. Ce era inainte si ce este acum, nu vom putea explica vreodata. Cert este ca ceva s-a schimbat, si nu stim daca e bine sau rau, ci doar speram ca este bine. Desi totul este ca si cum doar ce ne-am nascut, si a aparut in fata noastra o lume intreaga plina de necunoscute, tinem minte ca ne-am mai intalnit candva. Tinem minte ca, a fost acea zi in care ne-am vorbit pana dimineata, si parca, intr-un mod magic, cuvintele unuia erau completate de ale celuilalt. Nu cred ca mi-am putut explica vreodata…

Mai sunt 5 minute, si parca devin tot mai nerabdator. Dar ma cuprinde panica si mintea-mi este-n haos total. Cum sa reactionez cand te (re)vad? Sa zambesc? Sa nu ma uit? Sa ma prefac ca nu te-am vazut eu primul? Sa par fericit? Sau sa ma prefac in vre-un fel? Cred ca cel mai bine e sa fiu eu, caci asa ar trebui, sa ma vezi cum sunt eu natural si simplu, si sigur ma vei iubi. Voi fetele in mod normal apreciati cand baietii sunt sinceri si simplii. Dar oare esti tu ca toate celelalte fete?

Mai sunt 5 minute si simt ca nu mai rezist. Vreau ca totul sa se intample si sa nu mai am de asteptat. Vreau sa trec mai repede prin asta, fiindca nu stiu daca trebuie sa ma bucur sa sau fiu trist dupa ce se termina totul. Nu mai suport curiozitatea si asteptarea…

Mai sunt 5 minute si cred ca vor fi cele mai lungi minute din viata mea. Cred ca voi claca si voi face o criza de isterie. Ma voi duce in mormant, inainte ca aceste minute sa treaca. De ce sunt atat de nerabdator? Dupa atata timp in care am stat departe, exact acum imi manifest nerabdarea? E de neinteles si mai presus de asta, e insuportabil. Vreau sa ajung!!

Mai sunt 5 minute…

This entry was posted in My work! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Mai sunt 5 minute…

  1. maya says:

    5 minute pot insemna mult sau putin.Pot insemna mult cand iubesti, cand vrei sa mai traiesti, cand vrei sa continue o poveste, cand vrei sa mai stai cu cineva care nu mai este.
    Ps-Ai vazut cum se schimba in 5 minute ceva ce tie sau altuia i se parea evidenta? Asta poate fi o mica lectie de viata.

Leave a Reply

