Un miros ciudat…

Un miros ciudat

A mai simtit cineva acel miros de dimineata? Era atat de placut si linistitor, parca si Bucuresti-ul parea un oras nezgomotos din cauza mirosului. Aerul devenise foarte, foarte curat, iar totul din jurul meu mai colorat. Pentru un moment mi-am zis : “Gata! Stiu a ce miroase! “. Dar dupa acel moment, iarasi am ramas in aer. Parca ma drogase acel miros, parca imi creea o stare euforica cromata. La un moment dat, m-am oprit din mers, am inchis ochii fara sa vreau, si am ramas parca posedat de acel miros. Putin dupa aceea, parca m-am trezit dintr-un somn de 100 de ani, si mirosul deja imi intrase pana si prin vene. Am mai facut doi pasi, si am orbit. O lumina puternica mi-a lovit privirea, si parca a trecut prin mine. M-am simtit de pare am trait toata viata intr-o incapere intunecata, si abia acum am iesit la lumina. Am tresarit, mi-am revenit, si am vazut ca era soarele care pur si simplu astazi, s-a hotarat sa apara pe cer. Dar totusi, ce era acel miros? Poate ca mi se paruse, si am avut doar o stare mai ciudata pe care nu pot sa o inteleg. Dar nu, iarasi! Iarasi simt acel miros puternic, de o naturalete rara. Intr-un final am inteles. Miroase a primavara!

This entry was posted in My work! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

