Rugaciunea unui inger ce a iubit un om

 

prayingHei Tu! Acum ceva vreme, mi-ai aratat cat de mult sunt capabil sa iubesc. Mi-ai adus-o pe ea in viata, si m-ai lasat sa ma indragostesc ca un nebun, fara sa imi pese de nimic altceva, nici macar de viitor. Am iubit-o! Am iubit-o fiindca era singurul lucru de care eram capabil. Mi-era imposibil sa nu iubesc fiindca era tot ce mi-am putut dori vreodata. Am visat! Am visat departe, fara sa tin cont de riscuri si am dat la o parte cu ambele brate orice lucru ne statea in cale. Eram un animal ce nu putea fi oprit. Eram un animal ce iubea si nu stia de nimic altceva decat cum sa o faca mai fericita. Eram eu, si puteam lupta cu zece legiuni romane in acelasi timp fara nici cea mai mica frica. Nu aveau nici o sansa impotriva mea fiindca eram indistructibil. Nu eram singur, o aveam pe ea si aveam pentru ce sa lupt.

Dupa o vreme, iarasi Tu, mi-ai aratat cat de mult pot suferi. Mi-ai desclestat aripile si ai luat-o din bratele mele. Ai luat-o si m-ai lasat sa sufar in singuratate plin de ura si regrete. M-ai lasat sa cicatrizez totul pe suflet sub amprenta invinovatirii. Mi-ai aratat ca nimeni nu poate fi indistructibil si ca toti eroii ajung sa cada. Mi-ai luat tot ce pretuiam si nu mai aveam pentru ce sa lupt, iar usor, usor, m-am hranit cu nebunie pana nu a mai ramas nimic din mine.

Am renascut! M-am ridicat din cenusa si am inceput sa lupt, pentru mine. Mi-am cladit singur, o fortareata demna de un adevarat erou, care a acceptat singuratatea. Am strans o armata ce nu putea fi doborata si m-am aparat cu aceasta armata de oricare alta ce mi-ar fi venit in cale. Cu o sabie inflacarata, mi-am rapus fiecare sentiment pana ce cadavre de sentimente imi serveau drept tron, si cumva, ma simteam in siguranta. Eram eu, eram singur si luptam impotriva mea. Am castigat!

Acum, Tu, ai facut un lucru ce m-a distrus din nou! Tot ce am cladit s-a sfaramat precum un vis in mainile realitatii. Mi-ai adus-o pe ea din nou, doar pentru o zi si o noapte. Si oricat mi-as dori, nu o pot avea din nou, fiindca povestile cu eroi cazuti nu vor avea niciodata loc de fericire, de o continuare…

Din inima ce-mi sangereaza, Te rog, adu-mi-o inapoi!

This entry was posted in Monolog and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Rugaciunea unui inger ce a iubit un om

  1. maya says:

    Ingerul tau are trairi omenesti.Iubirea, ura, furia,dejnadejdea,speranta,le-a cunoscut pe toate nimic ne mai fiindu-i strain. Cad si ingerii cateodata, se ridica, ca doar de aceea au aripi,chiar cu putinul din aripile ramase si merg mai departe.Ard ingerii cateodata.Ard intens, dand impresia ca cenusa nu va fi deajuns sa-i desavarseasca sfarsirea.Si totusi nu-i asa, ai vazut umbra pasarii Pheonix nu te lasa sa mori sau mori doar putin pana ce te-nasti din nou intre alte aripi. Arzi si paradioxal devii mai puternic stiind inca o lectie de viata.
    Aceste randuri ti le-a scris Maya, visatoarea, fost inger de multe ori.
    Acum iti va spune si Maria, pragmatica, ceva.Ca te-ntorci in trecut, nu-i rau, dar ca o vrei tot pe ea inapoi este. Supele reincalzite nu sunt bune. Nu irosi timpul construind castele din carti de joc.
    Te-a citit cu incantare MM!

  2. maya says:

    Scuze pentru unele greseli de tastare.Indreapta-le tu daca poti.

    • Serghei says:

      Nu e nici o problema Maya, sentimentul vizavi de un cititor ce se grabeste sa comenteze articolul tau e priceless. Daca nu te superi, il voi lasa asa…

  3. joie says:

    Cred ca o singura legiune era indeajuns sa te infrunte lejer 😛 Mda, frumos scris.

  4. Adela says:

    Wow…foarte frumos ai scris, m-ai captivat. Sa iubesti, sa dai tot ce ai mai bun din tine pentru o ea sau un el, si sa vezi cum, intr-o secunda, tot s-a destramat, sa iti ridici un zid din tristete si lacrimi, pe care ea/el sa il sparga…ca apoi sa plece din nou…frumos, felicitari!

  5. Uries says:

    Despre ingeri am scris si eu, iti mai amintesti, Serghei? Despre armate, legiuni, generali si eroi asisderea cred ca am scris. Sunt curios cat adevar si cata fictiune exista in povestea ta, doar asa, de curiozitate. Oricum, penita ta tasteaza bine.

  6. Alexa Andra says:

    Foarte, foarte frumos!

Leave a Reply

