SuperBlog Contest 2013

Blog Contest

M-am hotarat! Imi voi incerca norocul, si nu pentru premii sau ca al meu contor de trafic sa se roteasca precum un nebun, ci pentru placerea de a scrie. Am aflat recent de acest concurs prin intermediul lui Maya, si mi-a suras ideea de indata ce m-am documentat umpic. Ideea de a scrie cu o tema data, este ceva ce totimpul mi-a placut si m-a captivat, iar aceasta oportunitate nu o voi rata sub nici o forma! Astfel, prin acest post ma inscriu la SuperBlog 2013 Contest iar pentru a va arata cat de entuziasmat sunt, am facut si banner-ul acesta frumusel de mai sus. Sper sa reusesc sa fiu inspirat si sa pot scrie competitiv, dar mai mult decat asta, mi-as dori sa cunosc noi bloggeri si sa facem schimb de experienta. Un Masterclass al bloggerilor! Mult succes si lui Maya, dar si celorlalti participanti, ne vedem la scris!

This entry was posted in My work! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to SuperBlog Contest 2013

  1. maya says:

    Iti doresc din inima mult succes!Sunt convinsa ca vei fi o prezenta deosebita in acest concurs.

  2. Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes!

  3. Serghei says:

    Multumesc foarte frumos!

  4. Uries says:

    Deci avem inca una bucata blogger asezat frumusel la startul din competitia SuperBlog. Stiam eu… Pai cu tine si cu Maya la start cred ca imi dau demisia inainte sa incep… Sper sa nu ma razgandesc… Glumesc. Serghei, orice ar fi eu iti spun succes si sa ne citim, comentam, intrecem cu bine. Vezi ca am venit de la Ursici. Ai observat, da? 🙂

  5. Uries says:

    Am prins si soare si am aprins si lumina, in case, afara si undeva chiar si la porci, sa vada si ei cand si ce mananca. 🙂

Leave a Reply

